دانشکده تربیت بدنی دانشگاه ارومیه

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه ارومیه

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ارومیه با قدمت ۲۰ ساله با پذیرش دانشجوی کارشناسی از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. با جذب اعضاء هییت علمی و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از سال ۱۳۸۲ در سه گرایش مدیریت راهبردی سازمان های ورزشی، یادگیری حرکتی و فیزیولوژی فعالیت ورزشی به یکی از فعال ترین گروه های تربیت بدنی در سطح کشور تبدیل شد.

در سال ۱۳۸۹ با تلاش اعضاء و مسوولین دانشگاه به عنوان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به فعالیت خود سرعت بخشید و در سال ۱۳۹۰ با صلاحدید مسوولین دانشگاه به محل پردیس نازلو منتقل و در جای سابق دانشکده منابع طبیعی مستقر گردید. با تغییر کاربری ها درفضای فیزیکی، امکانات نسبتا” خوبی برای اعضای هییت علمی، کارکنان و دانشجویان ایجاد شد. اما با توجه به رشد روزافزون دوره های تحصیلی و تعداد دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ضرورت احداث ساختمان اختصاصی اجتناب ناپذیر می باشد.

در حال حاضر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دوگرایش علوم انسانی و زیستی و در چهار گرایش مقطع کارشناسی ارشد شامل یادگیری حرکتی، مدیریت راهبردی سازمان های ورزشی، فیزیولوژی فعالیت ورزشی، حرکات اصلاحی و نیز سه رشته – گرایش مقطع دکتری تخصصی شامل مدیریت راهبردی سازمانهای ورزشی، یادگیری حرکتی و فیزیولوژی ورزشی دانشجو می پذیرد. همچنین دوره های کارشناسی ارشد در مرکز آموزشهای نیمه حضوری و مقاطع ارشد و دکتری در واحد پردیس دانشگاهی در حال پذیرش دانشجو می باشند.

ریاست دانشکده

دکتر حسن محمدزاده

تماس با دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ارومی

ارومیه – بلوار دانشگاه – کیلومتر ۱۱ جاده سرو – دانشگاه ارومیه – دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

کد پستی: ۵۷۵۶۱۵۱۸۱۸

شماره تلفن: ۳۲۷۵۳۱۷۴ – ۰۴۴

نمابر:  ۳۲۷۵۳۱۷۴ – ۰۴۴

آدرس پست الکترونیکی:phyedu_college@urmia.ac.ir
گروه های آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی:

تبلیغات اینترنتی ارومیه

تبلیغات اینترنتی ارومیه

دکتر فاطمه مختاری ارومیه

دکتر فاطمه مختاری ارومیه

دکتر سلیمان حسینی خلیفانی جراحی زیبایی بینی

دکتر سلیمان حسینی خلیفانی جراحی زیبایی بینی

بهترین قالیشویی ارومیه

بهترین قالیشویی ارومیه

پنجره ایران صنعت

گروه تولیدی آکو

اروم وب مجله اینترنتی ارومیه

UromWb.ir